Branding voor Menohulp

Als menohulpconsulente begeleidt Melinda Hackx vrouwen tijdens hun menopauze. Moof ontwikkelde voor haar een complete visuele identiteit, bestaande uit een logo, visitekaart, flyer en website. Het logo combineert de initialen van haar naam én Menohulp (M en H) in een krachtig beeldmerk. De vloeiende overgang van de ‘M’ naar de ‘H’ vormt een gestileerde hand…

Lees meer

Fulfil en Moof, ideaal voor een gezonde snack.

Fulfil biedt voedzame repen die suikerarm, eiwitrijk en rijk aan vitamines zijn. Moof is verantwoordelijk voor het grafisch werk, waaronder webbanners, advertenties, toonbankdisplays en wobblers, waardoor de visuele identiteit van Fulfil versterkt en de producten aantrekkelijk gepresenteerd worden.

Lees meer

Website voor Profit X2, focus op Salesverbetering

Profit X2 en business coach Chris Cotteleer helpen bedrijven hun verkoop te verbeteren met op maat gemaakte trajecten voor salestraining. Moof ontwikkelde de website om deze coachingdiensten overzichtelijk en toegankelijk aan te bieden.

Lees meer