Branding voor Menohulp
Als menohulpconsulente begeleidt Melinda Hackx vrouwen tijdens hun menopauze. Moof ontwikkelde voor haar een complete visuele identiteit, bestaande uit een logo, visitekaart, flyer en website. Het logo combineert de initialen van haar naam én Menohulp (M en H) in een krachtig beeldmerk. De vloeiende overgang van de ‘M’ naar de ‘H’ vormt een gestileerde hand…
Lees meerFulfil en Moof, ideaal voor een gezonde snack.
Fulfil biedt voedzame repen die suikerarm, eiwitrijk en rijk aan vitamines zijn. Moof is verantwoordelijk voor het grafisch werk, waaronder webbanners, advertenties, toonbankdisplays en wobblers, waardoor de visuele identiteit van Fulfil versterkt en de producten aantrekkelijk gepresenteerd worden.
Lees meerBintjes van de Hoeve: Kwaliteit Rechtstreeks van Rekkem
Hoeve Basse Cense, een lokaal landbouwbedrijf uit Rekkem, biedt verse bintjes aan die je kunt vinden bij de Jumbo. Moof realiseerde de nieuwe verpakking, met keurmerkstempel ‘Rechtstreeks van de Hoeve’.
Lees meerWebsite voor Profit X2, focus op Salesverbetering
Profit X2 en business coach Chris Cotteleer helpen bedrijven hun verkoop te verbeteren met op maat gemaakte trajecten voor salestraining. Moof ontwikkelde de website om deze coachingdiensten overzichtelijk en toegankelijk aan te bieden.
Lees meerWebsite en webshop voor Ponds and Pools
Ponds and Pools biedt zwemvijvers en biozwembaden op maat voor particulieren en professionals. Moof ontwikkelde hun website en webshop.
Lees meer