Categorieën: News

De koekenboom, corporate identity

De koekenboom, een speciaal zaak in brocante, vroeg Moof voor het ontwerp van zijn logo en huisstijl. In een adem werd de huisstijl doorgetrokken naar de webwinkel.

 

jurgen Desaever

Delen
Gepubliceerd door
jurgen Desaever

Recente berichten

Brutus! Een beer van een vent met een peperkoeken hartje…

Goddeeris industrial piping en HVAC gebruiken een krachtig beeld als imagobeeld. Moof werd gevraagd om…

4 jaar geleden

Moeder en kind fuif

Az-delta vroeg moof grafisch ontwerp om het artwork voor hun 'moeder en kind'-fuif te realiseren.…

5 jaar geleden

De agroveterinair, kwartaalkrantje

ECOstyle agroveterinair wou graag een kwartaalkrant. Informatief naar de eindgebruiker. Professioneel maar toch met een…

5 jaar geleden

Game. Set. Match

Moof ontwierp de iconen en de interface voor een online voetbal game. Moof gaf vorm…

5 jaar geleden

Duik in het nachtleven…

Red Bull vroeg Moof Grafisch ontwerp om een logo te ontwerpen voor een event rond…

5 jaar geleden

First aid – made easier

Lap ik heb me gesneden. Waar is die EHBO kist weer. Shit de pleisters zijn…

6 jaar geleden